Vill ha en bärbar dator...

Ligger här i soffan o bloggar på mobilen... Önskar att vi ägde en bärbar dator... Tror det blir att köpa en när vi får råd...Är less på att alltid sitta på samma ställe varje gång man ska göra något på datorn...Det skulle vara underbart att ligga o blogga ifrån sängen eller soffan...Okej jag vet...Låter som jag väldigt lat...Men det jag vill ha är mysfacktorn...Tänk dig att ligga/sitta med datorn i sängen...När man är trött o vill sova, smäller man bara ihop den...Istället nu blir det att man är tvungen att ta sig upp på övervåningen...Innan man har kommit ner under täcket är man pigg igen...Så med det här slutar jag mitt bloggande för den här veckan...Tack o godnatt för mig...Hoppas på en trevlig vecka som snart är här...

Kommentarer
Postat av: Lucas

Jag kom på att jag är sugen på en Kirby. Hörde att Markus har en sådan som han säljer mycket billigt ja nästan skänker bort bara han blir av med den eller?? Hoppas du/ni har haft en bra helg - själv bor jag ju i Hällnäs nu och det betyder väl att nuförtiden är helgerna långa långa långa..

Lucas den förskräcklige

2009-03-22 @ 07:02:10
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0