Vad som har hänt / Vad jag har gjort

I måndag var jag inne i Skellefte o tittade på hockey...
LHC vann så jag var självklart på toppen humör på resan hem till Burträsk

I onsdags fick jag fin besök från Hällnäs...
Lisa, Lotta o Annika kom förbi och fikade lite....
Har saknat Hällnäs så mycket...
Så nu kan jag hålla mig till påsk när jag ska dit...Hoppas jag...

Onsdags kvällen slutade rätt så tråkigt när SAIK vann över LHC...
Men men det skulle komma en match dagen efter...

Torsdag blev det att skynda sig hem från jobbet skulle till grannen på...
Ja vågar jag skriva det här haha
Jag gick på Tupperware party...haha

Jag trodde mest att det var en massa plast burkar...
Men jag beställde en Lökrivare, ostkupa och några burkar jag kan ha pålägg i...
Det fanns mycket smarta saker, men jösses vad dyrt allt är...
Så det blev bara de tre sakerna...

Som tråkigt var så krockade partyt med hockeyn...
Vi var ett par stycken där som gick och kollade våra telefoner efter sms om hur det står
i matchen...
Men när jag hade beställt mina varor och tagit en kopp kaffe, så tackade jag för mig och sprang hem för att hinna se början av den andra perioden....

Hemma hos mig satt Ronnie o tittade så vi jublade när LHC gjorde mål...
Okej jag kanske var den som jublade eller snarare skrek rakt ut när LHC gjorde mål...
Ja det är tur man bor i hus, annars hade nog grannarna klagat...

Så nu idag fredag väntar jag på att Marcus ska komma hem...
Tror inte vi har haft en ledig helg tillsammans på 7-8 veckor så det ska bli trevligt...

Så alla ni som läser ha en bra helg...För det ska jag ha...


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Den där ostkupan har jag med, men jag är inte så impad faktist, däremot är ju burkarna väldans bra!

2009-03-14 @ 11:20:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, jag ska på Tupperware party imorrn :P Men tro inte att jag kommer köpa ngt. Det var väldans dyrt! Kollade i deras katalog...



2009-03-17 @ 09:22:33
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0