ROCKFESTIVAL I SKELLEFTÅ!!!!

Radiostationen Rockklassiker och festivalen Rockweekend kommer till Skellefteå
den 25 april....
Det kommer att vara på bara en dag...

Sex artister kommer att spela...

De som jag vet om nu är H.E.A.T, MUSTASCH, DEAD BY APRIL, RENEGADE FIVE och jag som är en gammal punkare
så spelar DIA PSALMA...Det kommer ett lokalt band också

Hur kul skulle inte det vara att gå på det....

Är det några som ska med....Jag ska dit...

Kommer att blii jätte trevligt....

Gå in här o titta på rockweekend


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

DiaPsalma låter ju ohyggligt kul! Vi får prata ihop oss här så återkommer vi! :0)

2009-03-16 @ 11:25:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0