Längtar & drömmer mig bort...

Har haft en sånn längtan till Hällnäs i veckan...
Bara åka dit o umgås med Lisa o retas med Peter...

Det är som ett hål i magen...
En oro ? Ja jag vet inte...
Vill bara dit...
Sitter o läser några bloggar o ser bilder där ifrån...Längtar o drömmer mig dit...

JAG VILL TILL HÄLLNÄS!!!!

Vill komma dit o känna lugnet...

Saknar Lisa m fl

Fick också nu ett sug att köra skoter...
Det bara kom..haha

Var många år sedan jag körde skoter i Hällnäs....
Lisa åkte bakom o tyckte jag åkte i singel fart...
Man kunde typ springa om mig...haha
Men för mig gick det fort...
År ingen fart dåre när jag kör...
Gillar inte att köra...
Tycker mer om att åka med...
Då får man chansen att krama luften på den som kör...(små kramas lite hehe)
Inte koncentrera sig bara åka med o njuta...
Men om jag åker med ska det gå fort...Mycket fort inte någon snigel fart då inte...

Så jag hoppas att jag snart kan ta mig till Hällnäs....
Krockar så ofta med helgerna man är ledig....

Å är det snö kvar när jag far till Hällnäs
Ska jag nog be Lisa att ta med mig ut på en tur...

Nä nu ska jag fixa lite...Ska snart ner till Cicci & Jörgen på middag o film kväll...
Inget vin den här gången...haha

Nykter tillställning...

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Klart du längtar hit! :-D Vettigt! ;-)

2009-03-06 @ 17:22:08
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: jennie

Tjohoppsan.

Jag vill med åka skoter ju! Sist jag åkte var med skolan vid riksgränsen.. Då hade jag 39 i feber o mådde allmänt skit!

Hoppas du kommer iväg ialf!



Ta hand om dig vännen!

2009-03-07 @ 03:03:21
URL: http://jenpep.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Jag är ju ledig HELA nästa vecka...from sön 15.45 och tills måndag veckan därpå tror jag, eller om jag går på på sön kväll...jaja jag är då hemma ifall du vill komma. Hur jobbar du i veckan??

2009-03-07 @ 10:40:27
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Hur gick det med den där kvällsbloggningen??

2009-03-11 @ 22:23:51
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0