Galen Fredag...

Jaa nu slutar snart denna vecka...

Denna vecka plågas jag av en massa utslag...
De poppar upp lite här och där på kroppen..

Det ser ut som om jag har bränt mig på nesslor
Folk jag har frågat tror det är snölopper..
Men då blir jag lite fundersam...
De är över allt...
Idag fick jag i hårbotten o i ansiktet...
Jag håller på att bli tokig...
Får nog gå till läkaren om det forsätter...

Onsdags kvällen blev jag sjuk...
Så i fredags när jag fyllde år så var jag fortfarande lite risig...Inte så mycket feber längre...

FREDAG min födelsdag...Jaa vad ska jag skriva...Tråkigare födelsedag har jag nog aldrig varit med om...
När jag vaknade hade jag lite feber än...Var tvungen att fara till stan på eftermiddagen för att hämta sambon...
Passade då på att handla lite inför lördagen (Fick främmande då)

Så yr o lite virrig satte jag mig i bilen o for iväg...
Trafikfara? Ojaa!!

Väl inne i stan när jag står inne på MAXI ringer min sambo...
Han ska köra ner en bil från Slagnäs till Skellefteå...
Han får punktering strax utanför Skellefteå...

Så tempo på handlingen o sedan möta upp han där han var...

Den bilen han körde ner fanns det inget reservhjul o han fick inte tag i något heller...
Så med ägarens tillstånd körde han på fälgen...
Haha...Jag låg som efter han med våran bil...Vi hade typ en hastighet på 20-30...

Väl hemma på kvällen så hände det inte mycket...
Jag gjorde smörgåstårta för lördagen...

Sambon gick o la sig vid 22-tiden o där satt jag vaken...

Tråkig födelsedag...Varken blomma eller present fick jag den dagen...

Men jag firade min dag i lördags..

Så jätte tråkig fredag/födelsedag


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Kanske har du fått skabb, hur sjukt det än låter så vet jag faktist ett par stycken som fått det nyligen...!

Hoppas du blev bättre firad i lärdags då?

Inga presenter att visa???

Hur var bodaborg nu då???

2009-03-30 @ 09:57:04
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lucas

Grattis i efterskott! Låter som skabb, snöloppor, svinkoppor eller kanske rentutav mässlingen?



Kan ju ha varit nervositetsutslag inför att bli äldre?

Nåja nåja snäll du var som hängde på bakom mannen i den "hastigheten"



Hoppas utslagen gett med sig



Lucas

2009-04-02 @ 05:26:45
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0