Dripp dropp dripp dropp....

Jag håller på och smälter bort...

Det är för varmt just nu...
Var ute idag och klippte gräset i omgångar...

Jag vet man ska inte klaga på värmen och solen...

Men för mig som inte tål solen så mycket är det ett rent av helvete...
Jag behöver ju täcka mig med kläder när det är soligt...

Efter dessa fina dagar har jag redan fått utslag på armar och ansikte...
Men men jag är ju dum som är ute hela tiden...

Är nu inne för att svalka mig lite...

Funderar på om jag ska hälsa på Lisa till veckan...
Hoppas hon bara är hemma?
Är du det Lisa?

Nä nu är det dags att gå ut igen...Blir ju inne ikväll...

Det är ju fotboll ikväll att titta på...
Så då sitter Tessan inne framför tv:en såklart...

Ha det bra hoppas alla ni andra smälter bort ute...

Soliga och varma avslut...

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Jag håller nästan med dej, det är liiite för varmt. Var till älven idag och bada, brrrr vad kallt det var, men jag doppa mej!

2009-06-26 @ 17:53:05
Postat av: Lizaloop

jag jobbar sön em-mån morg.

tis em till ons morg.

tors em till fredag morg

samt

lördag kanske mellan 10-18 SEN har jag SEMESTER!

2009-06-27 @ 17:31:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men kom till hällnäs ...

2009-06-30 @ 19:46:01

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0