Min hemska trapp...

Hade kommit mig upp till sovrummet. Krypt ner under täcket när jag kom på att jag glömt en tidning nere i köket...

Hoppade ur det härliga varma täcket och började masa mig mot trappen...
Då händer det....

En fot glider plötsligt iväg på trappsteget och jag börjar att bana iväg nerför trappen....
Där nere på golvet vid trappen står det en stol och min tränings cykel.....
Självklart med min otur prickar jag dem båda två.....

Jag landar med ryggen på sista trappsteget och rumpan i golvet....
Ena benet letar sig in under stolen och jag får den över mig....
Andra benet....

På något sätt så sträcker jag ut ena benet i luftfärden så hälen hamnar på pedalen på cykel.
Foten far sedan vidare ner på golvet i smäll....

Det är tur ibland att man bor i ett hus....för jag skrek som galning....

Men något trevligt kom då av det här....

Tog mig någon meter till datorn och där var Lisa på messenger...
Fick då göra ett test "Hur mycket är du värd egentligen".
Det fick mig på bättre humör o jag kunde koppla bort smärtan lite...

Ska nu försöka ta mig uppför min hemska trapp och sova...
Får se nu om jag kan stödja på foten....


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Harrleligen å burträskpigen, så du ställer till det. Inte bryta några ben i kroppen innan hällnäsredsan, sen kan jag ju inte garantera att du inte bryter några när du är här men...

Godnatt, vi ses imorgon!

Jippie

2009-01-30 @ 00:18:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Du är utmanad IGEN i min blogg ;)

2009-01-30 @ 11:32:16
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0