Hällnäs

I morgon är det äntligen dags att fara till Hällnäs....Har längtat jätte mycket...
Håller på och packar väskan....Det blir alltid en massa kläder man aldrig använder....

Vill åka redan idag men har ett möte på förmiddagen....Snyft

Har inte varit i Hällnäs på mer än ett halvår tror jag, kan vara mer....

Hade tänkt att gå och lägga mig lite tidigare ikväll men då är det hockey ikväll...
O när LHC spelar vill jag inte missa matcher....

Så jag får hoppas att tiden går fort ikväll...

Nä nu är det bara att börja med lite mat....
Ska sitta gott med lite pizza i dag....



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja det ska bli så kul att du kommer, kläder behöver du inte ta med dig, för vi har en garderob full med utklädningskläder ;)

Puss

2009-01-29 @ 18:06:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0