Trevlig Lördag...

Lördagen började lite tråkig...

Tog det lugnt på förmiddagen...
Vid 16:00 kom Ronnie förbi för att titta på hockey med mig...
Det blev inget roligt när LHC förlorade IGEN!
Ronnie som hejar på Björklöven blev lite ledsen också...
De behövde ta tre poäng för att eventuellt ta sig upp på slutspel...
Men icke blev det tre poäng...Så nu är deras säsong snart över...

Vid 20:00 körde Ronnie ner mig till Cicci & Jörgen....
Vi skulle ta några glas vin o se på melodifestivalen...


Några glas vin blev en hel flaska för mig o lite öl o en smirnov ice...
Snurrade på bra på natten sedan...

Det hela började rätt så lugnt för mig....
Men när Cicci & Jörgen tog fram Singstar, då blev det fart på gamla Tessan...

Jag o Cicci är rätt så jämna på Singstar...
Det skillde 20-120 poäng mellan oss...

Jörgen där imot gick det sämre för....
Han blev less efter ett tag...
Jag o Cicci där imot sjöng oss hesa...
I slutet lät våra röster som om vi dricker whiskey hela dagarna... (Bonnie Tyler röst)...haha

Senare mot natten åkte kameran fram...haha
Det är aldrig bra att den kommer fram när man är onykter...


Jag började här bli
 rätt så onykter...







Cicci





Jörgen








Efter ett tag blev man rätt så van vid att det togs kort...
Då började det spåra ur...haha


Jag och Cicci sjukar oss...





Vid 01:00 kom min chafför och skulle hämta mig....
Han blev fast en timma...


Ronnie som ställde upp och var chafför åt mig...
Jag slapp ta Taxi hem....








Jag och Jörgen pexar lite....
Han och jag blev lite onyktra...
              Haha!!





Kom hem strax efter två på natten....
Men jösses så trevligt jag hade...
Vi var bara tre stycken o det var länge sedan jag hade så här trevligt...


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja ända sedan du var i hällnäs antar jag ;)

2009-02-23 @ 10:22:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: cissi

Fy vad jag var bakis igår, känner mig helt knäckt än... men roligt var de!!!! total eclipse of my heart...

2009-02-23 @ 12:13:58

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0