Ska det aldrig bli varmare....

Idag vid 11:00 hade vi -27 ute...
Har haft motorvärmaren i hela dagen...
Längtar efter takdropp och att sitta i solen o njuta av värmen...

En gång i månaden har jag junta...
Vi är ett gäng tjejer som träffas o fikar...
I början hade vi vinjunta men gick över till en present istället...
Så idag fick jag en fleecefilt...
Det passar bra nu med denna kyla som håller ett hårt grepp om Burträsk...

Så i väntan på varmare väder kommer jag att sitta och mysa under min nya filt...
Tack du som tog med den presenten...
O tack Marie för en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

här e de duntäcke som gäller , längtar oxå till våren.

2009-02-17 @ 20:47:12
URL: http://www.motleycrue.blogg.se.
Postat av: Frida

Hello Tessan nu har jag hittat din blogg, kul att få läsa va du har för dig!! Skönt att du håller på att bli frisk!!

Kramen

2009-02-17 @ 22:45:54
Postat av: Lizaloop

Men det står på din msn att du bloggar...inte gör du då det nu iallafall.....

det känns som om jag håller på att bli sjuk, fuck fuck fuck

2009-02-18 @ 13:30:05
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0