Hur svårt ska det va???

Hur svårt ska det vara att kunna ta ett beslut om semestern...
Det finns bara två perioder att välja mellan...
Men jag kan inte ta ett beslut...
Velar fram o tillbaka....
Vill man ha semester i juni-juli eller juli-augusti...
Tänk om man kunde veta när det är mest sol...

Då skulle det bli mycket lättare att ta ett beslut...haha

Ansökan ska vara inlämnad nu i början av mars, så det är dags för att 
ta ett beslut nu....

Hoppas jag kan komma på vad jag vill i veckan...

Nä nu ska gamla Tessan sova lite...
Har inte sovit mycket inatt....

Så godnatt, godmorgon eller vad man nu ska säga mitt på dagen...


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

slutet, såklart, då han man ju kvar sin semester när andra kommer tillbaka från sin :)

2009-02-24 @ 10:52:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lucas

Bara för att förvirra dig så är början bäst för då är det oftast bra väder och är det dåligt då så har man ju sina lediga dagar i nästa period och tvärtom.

Men jag brukar oftast vara ledig 2 veckor i maj för då är det superbväder i slutet av maj alltså.

Jo en snarkande är kalr är väl bättre än ingen alls eller??

2009-02-24 @ 11:22:06
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0