Gycklarmarknad...

Fick några bilder ifrån Lisa idag....Hon hittade dem på datorn...
Hon var så snäll och skickade över dem...
Det är från den tiden jag bodde i Hällnäs...
Vi hade gycklarmarknad i skolan....


Jag och Lisa satt kvällen innan och gjorde kläder av potatissäckar...
Fick också tid att göra ett överdrag till ett par gamla skor...
Haha vi blev så fina....





Men det jag kommer mest ihåg av den dagen är att jag som vanligt skämmde ut mig...

Den morgonen när Lisa skulle hämta upp mig för skolan, så hade jag försovit mig...
Jag kastade mig upp ur sängen och slängde snabbt på mig lite kläder....
Höll på att glömma kläderna och skorna jag hade gjort kvällen innan...
Drog på mig kläderna och satte på mig skorna....

Under förmiddagen så tyckte jag att det var svårt att gå....
Fick ont i fötterna och jag snubblade omkring...
Men skorna jag hade gjort om var ett par gamla slita
sneekers som hade gjort sina dagar...

Dagen går och jag får mer ont i fötterna.....
Jag tror att det var vid lunch jag satte mig ner på trappan utanför skolbyggnaden....

Det är då jag förstår varför jag har haft ont i fötterna hela dagen....

Jag säger högt så andra hör " Åh det är inte underligt att jag har ont i fötterna.
Jag har ju haft på dem på fel fot hela dagen"

Det är så typiskt mig att göra en sådan blunder....
Fick skämmas och höra det resten av skoldagen....
Men många fina minnen där ifrån.



Fick en blid av LisaZikkan
under gycklarmarknaden.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ha ha ha ja den dagen glömmer man inte! Tessan in action! fniss

Å roligt hade vi!!!



Glömmer inte "kalix-kalles" historia heller..



Vet du hur en kulspruta låter?

-Nej svarar vi.

Han kontrar med sin oerhört SEGA dialekt

-raa-taaa-taaa-taa, fast lite fortare!



Ja, det VAR kul när han sa det!!!

2009-02-04 @ 13:08:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha ha ha... Ja, varför är jag inte förvånad att du lyckades med att sätta skorna tvärtom? :-O ;-)

2009-02-04 @ 13:23:50
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Tessan det e ju bara så du.....hahaha så fina ni var allihopa .ps kolla expressen närmsta dagarna zikkan ska va me :)

2009-02-05 @ 15:00:08
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0