Fredagen den trettonde

Ja som de flesta vet har jag varit sjuk hela veckan...

Var i onsdags på VC o hälsade på läkaren. Var väldigt yr den dagen kom inte
ihåg så mycket vad han sa så....

Det jag kommer ihåg var att jag hade en snabb sänka på 160
o jag fick utskrivet  antibiotika...

Så idag skulle jag dit igen för ta prover IGEN....
Är lite piggare i huvudet idag så jag passade på att fråga vad som är felet med mig...

Mitt fel sitter i lungorna, jag har lunginflammation....
Inte underligt att jag inte orkar göra o lyfta saker...
Jag blir helt slut av att gå i trappor...
Har svårt att fylla på pellets o de väger bara 16kilo per säck...

Detta får man reda på idag...Hatar "fredagen den trettonde"

Så nu är jag sjukskriven o hoppas att jag snart blir frisk ....

Nu väntar jag på att Marcus ska komma hem.
Längtar efter nån att prata med ansikte mot ansikte...
Är less på telefonen nu...

Ha nu det bra alla i helgen o hoppas att
bästa bidrag i melodifestivalen går vidare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Många kryapådejhälsningar från oss. Ta det lugnt nu ett tag framöver. KRAM

2009-02-13 @ 17:07:11

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0