Den härliga resan

Här kommer lite bilder ifrån  min resa till Jokkmokk, Kiruna...
Har plockat ut några favoriter av en massa...

Vårat första stopp på ett fik som Marcus
brukar vara på när han jobbar.
Tror det heter Holken
På bilden är det Kerstin och min Mamma



JOKKMOKKS MARKNAD





KIRUNA STAVKYRKA



Kerstin Mamma Marcus





Det var jätte vacker kyrka...För en gångs skull var det inte vitt, pråligt, stelt o kallt...
Det var stilrent, vackert o varmt.




Det var lite bilder från min resa....
Imorgon kommer jag med bilder ifrån Ishotellet


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kallt

2009-02-14 @ 17:01:54
Postat av: Sotarlena

Vilken vacker kyrka. Men det såg kallt ut.

2009-02-14 @ 21:44:52
Postat av: Lizaloop

ja huvva se kallt he såg ut både i kyrkan och på marknaden!!

2009-02-15 @ 13:01:45
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0