Dagen efter.....

Kom hem i natt strax efter två....
När jag vaknade imorse strax efter sju, så kände
jag mig lite bakis...
Men efter ha svept två stora glas vatten och sovit nästan en timme efter det,
var jag pigg o allert....

Kände inte av något efter kvällen...

Så som vanligt när det är skidor på tv:n sitter jag bänkad....

Senare vid två for jag ner till Frida...
Jag, Frida o Cicci ska försöka tillsammans bränna bort lite kilo....
Camilla som tyvärr hade feber kunde inte komma...
Krya på dig gumman....

Så nu är invägningen gjord o imorgon (måndag) börjar vi kämpa...
För mig blir det som en tävling...Man vill ju gå ner mest...

Så nu ikväll blev det hemmagjord pizza till middag...
Man måste ju passa på...
För från och med imorgon blir det bara nyttig mat o mycket motion....


                                                                      
Så nu ska denna rumpa bli mycket mindre...

                                                                                                      
Haha....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med bantningen!!!!

2009-02-22 @ 22:06:53
Postat av: Lizaloop

Haha, snygg bild!

2009-02-23 @ 10:20:10
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: cissi

Nu börjar dagen B(som i bantning), denna gången ska vi lyckas.. Försten till 10 %.. är på god väg... Kram

2009-02-23 @ 12:19:01
Postat av: Bumsan

Hej Tessan! =)) Kul att du har börjat blogga igen, jag har oxå blivit duktigare efter visst mycke tjat från en viss Hällnäsbo, ha ha ha!! Hälsa Cissi o ha det så bra!! =)) P.s Lycka till med hälsan! Kram Bumsan =)

2009-02-23 @ 20:41:29
URL: http://bumsis.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0