Brrr kallt o hatar våran panna

När jag kom hem från jobbet igår vid 23:30 hade den satans
pannan stannat igen....
Jag hade 14 grader inne i huset... Brrr

Svor hela vägen ner för trappen till källaren...
Satte igång pelletsen igen o sedan var det bara att vänta o se att
den gick igång...

Jag kom inte i säng fören klockan var 00:45...

Skulle upp på morgonen vid 05:30 o fara tillbaka på jobbet...

Kände lite panik...
Så det var att hoppa i mitt super underställ...
Krypa ner under två täcken o sedan vänta på att värmen skulle komma...

När jag vaknade i morse så hade jag fått upp värmen i huset
till 17 grader...

Så nu klockan 11:15 ligger jag på 19 grader o satan om pannan
stannar igen...
I så fall åker elen på...

Nä nu medans jag har varmvatten blir det att ta o gå duscha...
Sedan blir det att fara ner till Cicci o leka lite med Ossian...


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja jag är så glad över att vi borrade bergvärme här i huset, aldrig mera fylla på pellets, pannjävlen stannar osv. allt sköter sig själv nu!

lycka

2009-02-20 @ 11:27:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lucas

Lisa säger LYCKA om bergvärme du säger satan om pellets jag säger hyra bostad och man slipper allt utom hemska grannar..

2009-02-20 @ 12:12:25
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

hoppas pannan sköter sej snyggt nu... det är inte kul att frysa ! Trevlig helg ...

2009-02-20 @ 15:53:41
URL: http://www.motleycrue.blogg.se.

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0