Längtar...

Vid den här tiden om en vecka sitter jag nog o tar en kopp kaffe nere i Stockholm....

Ska ner till Borensberg o fiska kräftor...

Men först mellanlandar jag i stockholm en dag...

Har inte varit nere på hela sommaren...Det ska bli så skönt att komma ner till stugan o bara njuta...
Okej det blir att stiga upp på natten o fiska o sedan tidigt på morgonen...

Men det är det värt...Jag kommer att få äta de godaste kräfterna jag vet....Mmmm Boren kräfter...

Men nu först har jag flera dagars arbete framför mig...

Snart snart kommer jag få åka ner....


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja tillåmed jag har ju ätit kräftor där nerifrån...

Bra min tessan att du bloggat, nu vill jag se en fortsättning oxå!

Ska bli spännande att se allt ni pysslat med, aldrig blir man klar när man har hus ;)

Puss puss!

2009-08-12 @ 12:46:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0