Snart far jag....

Sitter nu här och väntar på att jag ska sticka iväg o arbeta sista passet innan jag far ner...
Jag åker ner ikväll ifrån Umeå...

Blir ett stopp hos Cilla i Bollstanäs innan vi åker ner till Borensberg...

Åhh vad jag har längtat...

Så ikväll hoppas jag syrran har något vin hemma...Så jag kan fira in en liten semester vecka ;)

Mycket kortspel ska det bli...O jag hoppas att vi får en hel del kräftor...

Blir väl att lägga ut burarna tisdags kvällen...Så vi har en massa innan lördag...

Ha det bra alla för nu sticker jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så bra därnere, välkommen tillbaka ska du oxå vara.

2009-08-17 @ 19:26:18
Postat av: Lizaloop

Ha det så jättebra, hör av dig när du kommer hem å berätta om allt trevligt som hänt!

2009-08-19 @ 09:12:10
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Skriv något till mig här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag vill säga är:

Trackback
RSS 2.0